YouTube в юриспруденції: трансформація YouTube-каналу Артура Блаєра
Тематика: YouTube-канал адвоката в Ізраїлі Артура Блаєра.
Мова: російська
Гео: Ізраїль, Україна та інші країни СНД, бо основна сфера діяльності – репатріація, громадянство, возз’єднання сімей, сімейне та фінансове право.
Період роботи: червень 2023 – до сьогодні. Була перерва рівно на місяць у зв’язку із вторгненням ХАМАС до Ізраїлю 7 жовтня 2023 р.
Завдання: розкрутка YouTube каналу, його оптимізація, збільшення кількості переглядів та клієнтів.
Інструменти:
- контекстна реклама Google Ads
- VidIQ
- YouTube-аналітика
Особливості проекту: немає можливості рекламуватися на росіян, які хочуть залишити країну-терориста та переїхати жити до Ізраїлю.
Контекстна реклама
Основні заходи:
- Реалізація пошукових (з метою залучення клієнтів) та відео рекламних кампаній (з метою збільшення кількості підписників та залучення клієнтів).
- Аналіз та оптимізація ключових показників: CTR, вартість кліка.
- Демографічний аналіз аудиторії.
Результати:
Поступове збільшення показників переглядів, кліків та підвищення CTR.
Ефективне використання бюджету зі скороченням середньої вартості кліка.
Результати першого місяця робіт із контекстної реклами червень 2023 р
Результати (порівняно з попереднім періодом) листопад 2023 р
Кількість конверсій за період реклами (відправлення заповненої форми)
YouTube оптимізація
Основні заходи:
- Оптимізація каналу: опрацювання назви, опису, тегів, ключових слів.
- Оптимізація всіх плейлистів (додавання описів із ключовими словами)
- Оптимізація всіх старих відео на каналі та всіх нових відео: назва, теги, додавання в плейлисти, підказок у відео, кінцевих заставок.
- Робота з коментарями та аудиторією.
- Складання контент-плану.
Результати:
- Збільшення кількості переглядів
- Збільшення кількості переглядів саме з цільового гео.
- Зростання кількості підписників
Перед стартом робіт ми проаналізували канали наших конкурентів у зв’язку з тим, що канал дуже вузькоспрямований і, отже, у нас за замовчуванням не може бути мільйонів підписників. Щоб орієнтуватися на «обсяг ринку», скільки теоретично зможемо зібрати підписників, ми взяли 3 конкурента, у результаті зросли з 1850 підписників у червні 2023 р. до 2235 підписників у січні 2024 р., тим самим обігнавши всіх конкурентів, крім одного, у якого аудиторія трохи ширше – «Все про Ізраїль».
- Наявність конверсійних коментарів під відео свідчить про те, що є звернення потенційних клієнтів, що контент цікавий.
Висновки
Просування YouTube-каналу дає низку значних переваг:
- Підвищення впізнаваності бренду: наявність активного YouTube-каналу допомагає Артуру Блаєру зміцнити свій бренд і підвищити його впізнаваність. Відео дозволяють візуально та емоційно зв’язуватися з аудиторією.
На скріншоті бачимо, що за останні 3 місяці на 89% збільшилася кількість брендових запитів у Google.
- Демонстрація експертності, своїх професійних знань та досвіду, публікація освітніх та інформаційних відео з юридичних тем.
- Поліпшення пошукової оптимізації: відео допомагають покращити видимість у пошукових системах, особливо якщо зміст відео тісно пов’язаний з питаннями або популярними темами, що часто ставляться. Також завдяки відео можемо займати в ТОПі Google не один рядок у видачі, а відразу кілька: посилання на сайт, посилання на плейлист, відео.
- Мультиплатформність: відеоконтент можна використовувати не тільки на YouTube, але й на інших платформах та в різних маркетингових кампаніях.
- Пасивний заробіток за допомогою монетизації контенту: це невелике, але приємне джерело додаткового доходу через систему монетизації YouTube.
Що потрібно покращити?
- Повернутися до створення прев’ю до відео з текстом та фото Артура, а також обов’язково робити унікальні прев’ю до кожного відео.
- Дотримуватись рекомендованих ТОПових тем, які ми щомісяця підбираємо.
- При заливці коротких відео до однієї хвилини, намагайтеся робити їх у форматі Shorts (вертикальні) для збільшення охоплень.
- Відповідати на всі адекватні коментарі; поставити автоматичний фільтр для блокування образливих повідомлень та коментарів.
Комплексний підхід до реклами та оптимізації дав позитивні результати, збільшуючи видимість та залученість аудиторії. Робота та аналіз, що продовжуються, дозволяють оптимізувати стратегії та збільшувати ефективність проекту.