ROMI 350% з таргетованої реклами в Facebook для медичного центру
Тематика: Комп’ютерна томографія (КТ), магнітно-резонансна томографія (МРТ), ультразвукова діагностика (УЗД). Компанія: «Поллар»
Гео: Хмельницький
Період роботи: липень 2021 р
Завдання: запустити таргетовану рекламу в Facebook, Instagram з метою підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів.
Опис проекту:
- Цільова аудиторія: вік 30-40 років (які приходять «з вулиці»), вік 40-50 років (які приходять відразу від лікаря з лікарні).
- Оснащення: комп’ютерний томограф дозволяє отримати зображення з високим просторовим розширенням, а час обстеження займає кілька хвилин. У центрі є абсолютно будь-які МРТ-обстеження. Кабінети УЗД оснащені ультразвуковими сканерами з тривимірним зображенням останнього покоління, що дозволяють проводити весь спект ультразвукових досліджень.
- Переваги: результати обстеження і висновки видаються день в день. Є можливість зробити КТ обстеження без попереднього запису. Діє система знижок, зокрема учасникам АТО – 30%, а жителі обласного центру можуть пройти МРТ-обстеження безкоштовно за направленням комунальних медичних установ м. Хмельницький на підставі письмового обґрунтування.
- Акцент в просуванні центру вирішили робити з упором на професіоналізм лікарів (лікарі-рентгенологи з досвідом роботи понад 10 років), які описують дослідження і авторитет, достовірність і однозначність діагнозу, який пацієнт і його лікар отримує у вигляді заключення.
Виконані роботи:
- Створення Бізнес Менеджера. Створення нового Ads Manager. Налаштування пікселя Facebook, подій і конверсій.
- Налаштування Google Tag Manager, Google Analytics на сайті.
- Підготовка портрета цільової аудиторії, структури рекламних кампаній. Реклама була налаштована з метою Трафік, використовували 2 групи оголошень з різними віком. Як показала практика, немає сенсу розділяти аудиторію за віком, тому що вийшла маленька вибірка для показу реклами, тому в процесі оптимізації ми об’єднали 2 групи оголошень в одну.
- Підготовка текстів і креативів для рекламних оголошень. За погодженням з Клієнтом, використовували карусель з фото лікарів.
- Результати запуску 1 рекламної кампанії
За даними Google Analytics всього було 17 конверсій.
Згідно з даними з CRM Клієнта бачимо 21 заявку. Інші рекламні кампанії в цей період не проводилися.
Вартість 1 потенційного Клієнта – 2,9 дол (приблизно 77,50 грн). Середній чек – 350 грн. ROMI = 350%
Загальні висновки і рекомендації з таргетованої реклами
- Реклама показала рекордно низьку вартість за перегляд 1 сторінки (людина клікнула по посиланню і дочекалася, коли прогрузиться сторінка) – в середньому 0,02 дол (це приблизно 0,54 грн)
Рекомендуємо і надалі використовувати ці ж аудиторії, тільки з іншими креативами: рекомендуємо використовувати колаж з фото співробітників і протестувати відео.
- Оголошення показали максимальну якість.
Було дуже багато коментарів, лайків та репостів публікації, що дозволило безкоштовно отримати додаткові охоплення.
Публікація в Facebook
У Інстаграм вийшло дуже маленьке охоплення і відгук (ми пов’язуємо це з віком аудиторії, але рекомендуємо в наступний раз протестувати окремі групи оголошень по плейсментам).
Поділ реклами по плейсментам:
- Також, незважаючи на те що у Сторінки наразі не має ні 1 публікації, 48 осіб поставили «Подобається» сторінці, а 53 підписалися на сторінку.
На цей час компанія вирішила розробляти сайт з нуля для того, щоб можна було займатися його оптимізацією під пошукові системи.