Стратегія зростання GSMHub: як збільшити органічний трафік у 10 разів за півроку з контентом лише українською мовою
Вихідні дані
Тематика: GSMHub – портал з оглядами смартфонів українською, характеристики, тести, відгуки, статті
Гео: Україна, тільки укр.мова!
Період робіт: березень 2023 – по сьогодні
Завдання: збільшення органічного трафіку з 0 до 100 000 відвідувачів на місяць.
Для того, щоб відповісти на питання «Коли і за яких умов ми вийдемо на відвідуваність 100 000 відвідувачів» ми зробили порівняльний аналіз з нашим конкурентом, у якого зараз місячна відвідуваність 1 000 000 користувачів.
Резюме:
- Основне джерело трафіку: прямий (тобто компанію знають, знають бренд), тобто нам також потрібно працювати над утриманням поточних відвідувачів, щоб вони знову і знову поверталися до нас. Для цього можна використовувати низку фішок:
- налаштувати push-сповіщення, список сайтів, за допомогою яких можна це зробити у статті ТОП-8 сервісів пуш-повідомлень;
- створити облікові записи в соцмережах, як мінімум, сторінку в Фейсбук), додати віджет соцмереж на сайт, для автоматизації налаштувати постінг у соцмережі за допомогою RSS (ряд інструментів для цього: https://dlvrit.com/, IFTTT https://ifttt.com/ та Zapier https://zapier.com/).
- Велика кількість фраз у ТОП-10 у конкурента пов’язана з широким семантичним ядром (вибирали стратегію просування не товарів/смартфонів, а статей, новин), великою масою посилань і віком домену.
У конкурента добре опрацьована структура за інформаційними запитами:
- Новини
- Смартфони
- Гаджети
- Огляди
- Технології
- Програми
- Інше
Для швидкого зростання кількості посадкових сторінок рекомендуємо зробити Глосарій, де буде розшифровка термінів, наприклад, зі статей і оглядів, в такому разі можна також дуже круто зробити перелінковку.
При швидкому аналізі бачимо, що саме ця ніша (з глосарієм) не зайнята на укр.мові.
Загальні висновки:
- Потрібно додати як мінімум 2630 сторінок на сайт (це можуть бути статті, новини, тексти «Глосарія»). За умови, що ми додаємо по 50 корисних статей на місяць, це займе приблизно 4,3 роки.
- Потрібно весь час нарощувати масу посилань, потрібно орієнтовно 180 зворотних посилань, за умови, що ми будемо додавати по 10 на місяць, то на це потрібно 1,5 роки.
На жаль, заздалегідь не можна сказати, яка стаття, новина і т.д. «вистрелить», в ніші дуже багато низькочастотних запитів, тому чим більше якісних сторінок на сайті, тим більший трафік зможемо отримувати. Обов’язково необхідно опрацювати чинники довіри до сайту (EEAT), бо вони можуть бути перешкодою у просуванні.
Етапи робіт над проектом
- Аудит сайту.
Основні проблеми, які були виявлені та виправлені:
- дублі сторінок;
- ланцюжки редиректів;
- 404 помилки;
- відкоригували структуру сайту (формування ЛЗУ);
- оновили robots.txt та sitemap.xml;
- інша дрібні технічні помилки та юзабіліті;
- особливо важливо те, що на сайті взагалі не було жодних ознак EEAT факторів, тому додавали сторінки: Про нас, Контакти, Політика конфіденційності;
- оновили footer (як мінімум, потрібно було поставити знак копірайту).
Особливості:
- Сайт лише українською мовою. Хоча частотність запитів на укр. мові в Україні зростає, але якщо порівнювати з конкурентами, у яких, наприклад, є ще російська та англійська, то з таким вузьким семантичним ядром складно конкурувати та добувати трафік.
- Клієнт зробив дуже крутий функціонал з глосарієм.
Так як ще минуло дуже мало часу, додано мало сторінок і складно судити про результативність, але, судячи з первинних даних, перспектива інструмента хороша.
- Збір семантики та оновлення мета-тегів
- Аналіз конкурентів та складання стратегії контент-маркетингу.
Нам важливо було відібрати теми статтей із ВЧ (високочастотними) запитами та низькою конкуренцією для того, щоб можна було швидко вийти у ТОП. При цьому найкраще вистрілила стаття «Найкращі бюджетні смартфони 2023» (на неї не було куплено жодного посилання).
Контент-план з статтями швидко скінчився, бо частотних запитів українською мовою було дуже мало!
Тож наступним етапом ми підключили новини. Переваги такого підходу в тому, що при налаштуваннях ми також зможемо отримувати додатковий трафік з Google Discover.
Для того, щоб потрапити до розділу Рекомендації Google, сайт повинен задовольняти певним вимогам та дотримуватися рекомендацій:
Створення якісного контенту:
- Поліпшення контенту та створення привабливих заголовків.
- Публікування актуальної інформації.
- Робота над покращенням експертності, авторитетності та довіри до сайту.
Використання структурованих даних (мікророзмітки).
Візуалізація контенту: використання зображень та відео.
Індексація сайту: Google повинен проіндексувати сторінки сайту, і вони повинні відповідати всім вимогам Google News.
У рекомендації ми вийшли наприкінці вересня 23 року.
- Аналіз посилальної маси конкурентів та складання стратегії нарощування посилальної маси.
Для економії бюджету проект знайшов партнера, з яким бюджет на нарощуванні маси посилань ділиться навпіл. Якщо коротко, то в 1 статті на зовнішньому ресурсі розміщуються 2 посилання, 1 посилання на нас, друге посилання – на нашого партнера. Завдяки такій концепції можна суттєво економити бюджет, особливо на етапі стартапу.
Результати за півроку
Дані з Search Console
24 жовтня 23 р. Google надіслав нам нагороду – 5 500 відвідувачів за останні 28 днів.
Завдання, які ще в процесі виконання:
- Використання мікророзмітки
- Створення офіційної сторінки у Фейсбук
- Додавання відеоконтенту
- Ручна перелінковка сайту
Висновки
Брендова впізнаваність: основне джерело трафіку для конкурента – прямий трафік. Це говорить про високу впізнаваність бренду, і для GSMHub також важливо приділяти увагу брендуванню та утриманню аудиторії.
Технічна оптимізація: аудит сайту виявив кілька ключових проблем. Їхнє усунення є першочерговим завданням для покращення позицій у пошукових системах та досвіду користувачів.
Зміст сайту: порівняння з конкурентом показало важливість широкого семантичного ядра, особливо у контексті інформаційних запитів. Глосарій як додаткове джерело інформації для користувачів може стати унікальною конкурентною перевагою.
Посилальна стратегія: необхідно нарощування маси посилань, і виходячи з аналізу, це вимагатиме приблизно 1,5 року.
Контент-стратегія: частотні запити українською мовою обмежені. Новини, особливо актуальні, можуть стати додатковим джерелом трафіку, у тому числі Google Discover.
Соціальні мережі: наявність активного облікового запису у Фейсбуці та інших соціальних мережах допоможе впізнаваності та залученні додаткового трафіку.
Мовна специфіка: GSMHub орієнтований лише на українську мову, що може обмежувати потенціал зростання порівняно з багатомовними сайтами.
За півроку роботи вдалося досягти певних успіхів, включаючи зростання трафіку. Однак важливо розуміти, що для досягнення мети в 100 000 відвідувачів на місяць ще багато роботи.
GSMHub рухається у правильному напрямку, але для досягнення поставленої мети буде потрібно систематична та довгострокова робота.