Як збільшити кількість підписників YouTube-каналу за допомогою конкурсу?
Тематика: Інтернет-магазин дорогих ексклюзивних подарунків Fama Presents.
Гео: Україна
Період роботи: серпень 2021 – по сьогоднішній день
У кейсі описуватимемо 2-тижневий період розіграшу перед Різдвом.
Завдання: збільшити кількість підписників на каналі до 1000 (мінімальна умова виходу на монетизацію), збільшити кількість переглядів, збільшити кількість годин перегляду.
Виконані роботи:
1. Проведено розіграш подарунка від Fama
1.1. Підготовлено механіку проведення конкурсу; написаний текст для конкурсу з механікою; публікація конкурсу та його модерація на YouTube.
Механіка конкурсу:
- подивитися ролик до кінця (YouTube списує лайки/підписки, якщо крім лайків/підписок на каналі нічого не відбувається);
- поставити лайк під відео;
- підписатися на канал;
- залишити коментар на тему відео, не менше 3 слів (враховуємо 1 коментар від 1 акаунта);
- мати відкритий обліковий запис (у розіграші беруть участь лише ті, хто дозволив показувати інформацію про свої підписки).
Підсумки підбивали за допомогою сервісу YouToGift.
1.2. Промоутування конкурсу за допомогою контекстної реклами на YouTube.
Результати:
Тільки за конкурсним відео підписалося +34 особи за 2 тижні (24 грудня 2021 р. по 6 січня 2022 р.).
Усього було 48 коментарів, деякі залишали коментарі не лише на конкурсному відео, а й на інших.
1.3. Підбиття підсумків з розміщенням публікації в соцмережах:
- виявлення переможця;
- підготовка відео та тексту для публікації;
- розміщення публікації з переможцем у YouTube.
Розіграш показав максимальну залученість, утримання – 0:49 з 0:54, в умовах було – подивитися ролик до кінця.
Середній відсоток перегляду 92,1 %
Рекомендуємо наступного разу використовувати ролик для конкурсу тривалістю більше 1 хвилини, щоб години перегляду зараховувалися в монетизацію.
Результати
Завдання щодо збільшення кількості підписників до 1000 за місяць виконали.
2. Налаштування рекламних кампаній для YouTube у Google Ads
- Налаштування рекламної кампанії на Розіграш.
- Налаштування ефективних способів таргетування (майданчики, ключі тощо).
- Створення груп оголошень під окремий сегмент аудиторій.
- Запуск та оптимізація рекламних кампаній.
Результати:
Як бачимо, у цій рекламній кампанії максимально низька вартість за 1 перегляд, це пов’язано із високим залученням до відео.
Ми вважаємо, що конкурси на YouTube досить недооцінене джерело нової аудиторії та підписників.