Кейс з просування українського дизайнера і практикуючого стиліста-іміджмейкера – Анни Михайленко
Інформація про Клієнта: молодий український дизайнер, практикуючий стиліст-іміджмейкер, автор навчальних програм з стилю й іміджу «Сам собі стиліст» і «RelookingAnn».
Характеристика і портрет ЦА: всі жінки, які прагнуть знайти себе і створити свій індивідуальний стиль. Ядро ЦА – жінки у віці 27 – 45 років.
Гео: Україна, акцент на Харків.
Інтереси: краса, мода, стиль, догляд за собою.
Мета: особистий брендинг в соціальних мережах.
1. Контент
Для просування Анни Михайленко були обрані дві соц. мережі:
- Instagram, як домінуюча.
- Facebook, як допоміжна, для охоплення більш зрілої аудиторії, яка не зареєстрована в Instagram.
Нам потрібно було створити живий і цікавий аккаунт, який буде привертати увагу як візуально, так і безпосередньо своїм контентом.
Для вирішення першої проблеми ми розробили шаблони в брендових кольорах.
Для вирішення другої проблеми ми впровадили три основні рубрики:
- поради,
- дозвілля,
- комерційні пости.
У рубриці з порадами розкриваються різні лайфхаки про моду і стиль, даються рекомендації по поєднанню кольорів і фактур тканин, обумовлюються особливості типів фігур, трендових фасонів одягу та інше. Подібні пости дозволяють підкреслити експертність.
Рубрика «Дозвілля» включає контент, який стимулює користувачів соц. мереж взаємодіяти з постами. У нашому випадку використовувалися цитати, модні завдання, тематичні тести та ігри.
Наприклад, одним з постів була гра, в якій було зашифровано назву фільму, пов’язаного з модою, за допомогою емодзі. (Правильна відповідь – Диявол носить Prada).
У комерційних постах інформуємо про старт курсів «Сам собі стиліст» і «RelookingAnn». Описуємо особливості кожного з курсів: які проблеми вирішує і які блоки вивчаються.
Для Stories Highlights (Актуальних Сторіс) Instagram-аккаунта розробили шаблони і впровадили 4 рубрики:
- Мої роботи (фото зі зйомок, в яких Анна була в якості стиліста).
- Відгуки (відгуки клієнтів, які проходили індивідуальні курси по стилю «Сам собі стиліст» і «RelookingAnn»).
- Сертифікати (сертифікати та нагороди Анни за досягнення в галузі).
- Курси (детальна інформація про авторські курси по стилю «Сам собі стиліст» і «RelookingAnn»).
2. Підключення сервісу mssg.me
3. Налаштування масслайкінга та массфолловінгу
Нижче статистика по підписчикам Instagram – аккаунта за 6 місяців.
| Березень | Квітень | Травень | Червень | Липень | Серпень | Загальний приріст |
Підписчиків | 6 419 | 7 308 | 8 220 | 9 187 | 10 091 | 11 110 | – |
Приріст по співвідношенню з попереднім міс., чол. | – | 889 | 912 | 967 | 904 | 1 019 | 4691 |
Хочемо підкреслити, що за 6 місяців ми залучили 4 691 підписчиків без таргетованої реклами, розміщення постів у лідерів думок, без проведення конкурсів і спецпроектів.
4. Автовідповідач в Директ
Підсумок за результатами роботи:
Особистий бренд передбачає безперервне підтримування іміджу в соціальних мережах. Але якщо говорити про проміжний результат, то нам вдалося:
- досягти значного приросту підписчиків (приріст склав майже 8 300 осіб. за 12 місяців);
- активізувати аудиторію за допомогою різних механік активації (гри, завдання, тести та інше);
- створити і підтримувати образ професіонала в модній індустрії в соціальних мережах;
- зробити процес зв’язку з Анною більш зручним та доступним;
- впровадити інструменти, який ненав’язливо пропонують послуги стиліста.