Курс «Інтернет-маркетолог»
Нейромаркетинг
Контент-маркетинг для b2b і b2c компаній
Особистий бренд керівника для кар'єри і бізнесу
Корпоративний тренінг з маркетингу
Тренінги для співробітників – особливий метод навчання персоналу, який дозволяє отримати ефективний результат за короткий час. Головна мета заходів – допомогти учасникам провести аналіз виконуваної роботи, щоб зрозуміти, що можна і потрібно оптимізувати. Програми навчання наочно покажуть помилки і дозволять їх виправляти або уникнути. Додатково корпоративні тренінги для співробітників сприяють систематизування навичок і умінь, якими вони володіють.
Корпоративні тренінги для співробітників вашої компанії
Ми проводимо навчання персоналу в корпоративному масштабі. Головний плюс такого формату – можливість вибору будь-якої форми і напрямку для розвитку співробітників.
Найбільш затребувані курси корпоративних тренінгів:
- комплексний інтернет-маркетинг;
- нейромаркетинг;
- контент-маркетинг для b2b і b2c компаній;
- особистий бренд керівника для кар’єри і бізнесу;
- контроль підрядників, контроль бюджетів.
Виступи на конференціях Владислави Рикової
Кому буде корисне корпоративне навчання?
Корпоративні заняття для співробітників будуть корисні всім, хто планує активно просувати свій бізнес і забезпечувати розвиток персоналу в такій області, як маркетинг. Особливо необхідні вони в таких випадках:
- Ви не дуже задоволені роботою своїх підрядників, не знаєте, як контролювати їх діяльність і вимірювати її результативність.
- Ваш бізнес страждає від відсутності стратегії. Ми допоможемо скласти індивідуальну програму просування компанії, а також навчимо співробітників навичкам останніх digital-технологій і інструментів.
- Регулярні рекламні бюджети не призводять до бажаної ефективності. Завдання нашого тренінгу – виявити можливі помилки і навчити їх уникати.
Додаткові фактори, які свідчать, що вашій організації потрібен тренінг для персоналу:
- в компанії багато нових співробітників;
- в штаті більше 100 людей;
- в організації не передбачено єдиного центру звернення співробітників з будь-яких питань;
- основа діяльності – складний продукт, що вимагає особливих знань для реалізації.
Одним з поширених варіантів тренінгу є навчання і розвиток відділу маркетингу і продажів з метою підвищення ефективності компанії.
Бізнес-тренінги від МАВР: алгоритм дій
Ми проводимо навчання персоналу в офлайн режимі в Харкові (і будь-якому іншому місті України віддалено або offline за попереднім погодженням) за спеціальною схемою. Щоб отримати дійсно якісний результат від тренінгу, необхідно дотримуватися алгоритму:
Перший і найважливіший етап – визначення мети, яку ви перед собою ставите, вирішивши замовити корпоративне навчання співробітників. Це легко виявити за допомогою анкетування персоналу, де учасники організації відповідають на наступні питання:
- які питання їм важливі;
- як вони ставляться до навчання;
- які теми тренінгу їм найбільш цікаві.
На основі проведеного дослідження ми переходимо до другого етапу – складання програми навчання з маркетингу. Особливість нашого тренінгу не тільки в його високій ефективності, але і в тому, що займає він зазвичай не більше 1-2 днів. Учасники за цей час під керівництвом бізнес-тренера вивчать обраний напрям, отримають хороший практичний досвід на реальних прикладах власної компанії і зможуть поставити будь-які питання.
Без знань і практики ви ризикуєте витратити багато часу на вчинення власних помилок замість того, щоб навчитися на чужих.
У чому причина ефективності корпоративних тренінгів з маркетингу?
Користь тренінгу пояснюється наявністю практичної спрямованості. Проведення навчання в такому форматі буде особливо корисним для компаній, співробітники яких зацікавлені в ефективних маркетингових знаннях, навичках.
Додаткові переваги тренінгу для вашої компанії:
- У навчанні беруть участь співробітники, які працюють на ваш бізнес. Це є відмінним варіантом мотивації і згуртування колективу, що працює на досягнення єдиної мети.
- Керівник отримає можливість подивитися на свій персонал з іншого боку, побачити приховані якості підлеглих, а також виявити їх потенціал.
- Під час навчання можливий розвиток саме того напрямку, який цікаво замовнику і менеджерам. Тренер допоможе зосередитися на тих питаннях і проблемах, які є актуальними на даний момент.
- Програма складається під індивідуальні вимоги замовника, який може щось змінити в ній по ходу навчання.
- Розглядається також можливість тренінгу в режимі онлайн, якщо в цьому є потреба.
Учасники, які пройшли навчання під керівництвом бізнес-тренера, легко зможуть застосувати набуті знання на практиці. Що дають корпоративні тренінги для компанії:
- розвиток професійних навичок співробітників, підвищення їх кваліфікації;
- зниження витрат за умови підвищення ефективності праці, при цьому не доведеться проводити зарплатну «реформу»;
- впровадження нових методів роботи з клієнтами і партнерами компанії, що тягне за собою збільшення прибутку;
- згуртування колективу, створення єдиного оплоту компанії, який буде працювати на підвищення доходів від діяльності;
- налагодження зв’язку між окремими департаментами організації;
- рішення задач, які стоять перед компанією.
Проведення корпоративних тренінгів – невід’ємна частина сучасного менеджменту. Послуга є необхідною для тих керівників, які хочуть зробити свій бізнес максимально прибутковим.
Ми розробимо для вас персональну програму навчання
Будь-яка програма для підвищення кваліфікації співробітників в колективному форматі буде створена виключно під ваші побажання з урахуванням особливостей компанії. Навчання проводиться як для великих груп (від 14 чол. і більше), так і для вузькопрофільних відділів з малим числом співробітників.
Вартість залежить не тільки від структури програми, але і від її тривалості. Приблизні ціни за кількістю днів навчання:
- 1 день – від 20-25 тисяч грн;
- 2 дня – від 30-35 тисяч грн;
- 3 дні – від 50-55 тисяч грн.
Вартість може змінюватися, в залежності від складності програми, кількості осіб і числа питань, які потребують вирішення.
Лектор, Владислава Рикова, практик в області маркетингу. Засновник маркетингового агентства MAVR, 8 років досвіду в інтернет-маркетингу, бізнес-ступінь «Майстер ділового адміністрування» (MBA), володіє сучасними інструментами digital-сфери.
Бізнес-тренінг буде цікавий і корисний як великим компаніям, так і невеликим організаціям.