Курс «Інтернет-маркетолог»
Нейромаркетинг
Контент-маркетинг для b2b і b2c компаній
Особистий бренд керівника для кар'єри і бізнесу

Корпоративний тренінг з маркетингу

Тренінги для співробітників – особливий метод навчання персоналу, який дозволяє отримати ефективний результат за короткий час. Головна мета заходів – допомогти учасникам провести аналіз виконуваної роботи, щоб зрозуміти, що можна і потрібно оптимізувати. Програми навчання наочно покажуть помилки і дозволять їх виправляти або уникнути. Додатково корпоративні тренінги для співробітників сприяють систематизування навичок і умінь, якими вони володіють.

Корпоративні тренінги для співробітників вашої компанії

Ми проводимо навчання персоналу в корпоративному масштабі. Головний плюс такого формату – можливість вибору будь-якої форми і напрямку для розвитку співробітників.

Найбільш затребувані курси корпоративних тренінгів:

  • комплексний інтернет-маркетинг;
  • нейромаркетинг;
  • контент-маркетинг для b2b і b2c компаній;
  • особистий бренд керівника для кар’єри і бізнесу;
  • контроль підрядників, контроль бюджетів.

Виступи на конференціях Владислави Рикової

Кому буде корисне корпоративне навчання?

Корпоративні заняття для співробітників будуть корисні всім, хто планує активно просувати свій бізнес і забезпечувати розвиток персоналу в такій області, як маркетинг. Особливо необхідні вони в таких випадках:

  • Ви не дуже задоволені роботою своїх підрядників, не знаєте, як контролювати їх діяльність і вимірювати її результативність.
  • Ваш бізнес страждає від відсутності стратегії. Ми допоможемо скласти індивідуальну програму просування компанії, а також навчимо співробітників навичкам останніх digital-технологій і інструментів.
  • Регулярні рекламні бюджети не призводять до бажаної ефективності. Завдання нашого тренінгу – виявити можливі помилки і навчити їх уникати.

Додаткові фактори, які свідчать, що вашій організації потрібен тренінг для персоналу:

  • в компанії багато нових співробітників;
  • в штаті більше 100 людей;
  • в організації не передбачено єдиного центру звернення співробітників з будь-яких питань;
  • основа діяльності – складний продукт, що вимагає особливих знань для реалізації.

Одним з поширених варіантів тренінгу є навчання і розвиток відділу маркетингу і продажів з метою підвищення ефективності компанії.

Бізнес-тренінги від МАВР: алгоритм дій

Ми проводимо навчання персоналу в офлайн режимі в Харкові (і будь-якому іншому місті України віддалено або offline за попереднім погодженням) за спеціальною схемою. Щоб отримати дійсно якісний результат від тренінгу, необхідно дотримуватися алгоритму:

Перший і найважливіший етап – визначення мети, яку ви перед собою ставите, вирішивши замовити корпоративне навчання співробітників. Це легко виявити за допомогою анкетування персоналу, де учасники організації відповідають на наступні питання:

  • які питання їм важливі;
  • як вони ставляться до навчання;
  • які теми тренінгу їм найбільш цікаві.

На основі проведеного дослідження ми переходимо до другого етапу – складання програми навчання з маркетингу. Особливість нашого тренінгу не тільки в його високій ефективності, але і в тому, що займає він зазвичай не більше 1-2 днів. Учасники за цей час під керівництвом бізнес-тренера вивчать обраний напрям, отримають хороший практичний досвід на реальних прикладах власної компанії і зможуть поставити будь-які питання.

Без знань і практики ви ризикуєте витратити багато часу на вчинення власних помилок замість того, щоб навчитися на чужих.

У чому причина ефективності корпоративних тренінгів з маркетингу?

Користь тренінгу пояснюється наявністю практичної спрямованості. Проведення навчання в такому форматі буде особливо корисним для компаній, співробітники яких зацікавлені в ефективних маркетингових знаннях, навичках.

Додаткові переваги тренінгу для вашої компанії:

  1. У навчанні беруть участь співробітники, які працюють на ваш бізнес. Це є відмінним варіантом мотивації і згуртування колективу, що працює на досягнення єдиної мети.
  2. Керівник отримає можливість подивитися на свій персонал з іншого боку, побачити приховані якості підлеглих, а також виявити їх потенціал.
  3. Під час навчання можливий розвиток саме того напрямку, який цікаво замовнику і менеджерам. Тренер допоможе зосередитися на тих питаннях і проблемах, які є актуальними на даний момент.
  4. Програма складається під індивідуальні вимоги замовника, який може щось змінити в ній по ходу навчання.
  5. Розглядається також можливість тренінгу в режимі онлайн, якщо в цьому є потреба.

Учасники, які пройшли навчання під керівництвом бізнес-тренера, легко зможуть застосувати набуті знання на практиці. Що дають корпоративні тренінги для компанії:

  • розвиток професійних навичок співробітників, підвищення їх кваліфікації;
  • зниження витрат за умови підвищення ефективності праці, при цьому не доведеться проводити зарплатну «реформу»;
  • впровадження нових методів роботи з клієнтами і партнерами компанії, що тягне за собою збільшення прибутку;
  • згуртування колективу, створення єдиного оплоту компанії, який буде працювати на підвищення доходів від діяльності;
  • налагодження зв’язку між окремими департаментами організації;
  • рішення задач, які стоять перед компанією.

Проведення корпоративних тренінгів – невід’ємна частина сучасного менеджменту. Послуга є необхідною для тих керівників, які хочуть зробити свій бізнес максимально прибутковим.

Ми розробимо для вас персональну програму навчання

Будь-яка програма для підвищення кваліфікації співробітників в колективному форматі буде створена виключно під ваші побажання з урахуванням особливостей компанії. Навчання проводиться як для великих груп (від 14 чол. і більше), так і для вузькопрофільних відділів з малим числом співробітників.

Вартість залежить не тільки від структури програми, але і від її тривалості. Приблизні ціни за кількістю днів навчання:

  • 1 день – від 20-25 тисяч грн;
  • 2 дня – від 30-35 тисяч грн;
  • 3 дні – від 50-55 тисяч грн.

Вартість може змінюватися, в залежності від складності програми, кількості осіб і числа питань, які потребують вирішення.

Лектор, Владислава Рикова, практик в області маркетингу. Засновник маркетингового агентства MAVR, 8 років досвіду в інтернет-маркетингу, бізнес-ступінь «Майстер ділового адміністрування» (MBA), володіє сучасними інструментами digital-сфери.

Бізнес-тренінг буде цікавий і корисний як великим компаніям, так і невеликим організаціям.

Сертификат по продвижению в Тик Ток
Сертификат по нейромаркетингу
Сертификат по Сквозной Аналитике
диплом по программе "Личная эффективность и управленческие навыки"
Особенности SEO-продвижения на западном рынке
Сертификат по Основам AdWords
Сертификат по поисковой рекламе Google AdWords
Сертификат по PR
Сертификат от 1-й Школы Интернет-маркетинга «I-MARKETING SCHOOL». Лекция «Аналитика в Интернет-маркетинге» 2014 г.
Сертификат о прохождении тренинга от Стратоплана
Сертификат об участии в мастер-классе Ицхака Адизеса
Сертификат по контекстной рекламе
Сертификат о прохождении курса по e-mail маркетингу
Первый в Украине семейный интенсив «Копирайтинг & Журналистика»
Сертификат участника Russian Content Marketing 2015, Москва
сертификат Рыковой В.В. об участии в SEO-конференции в Казани
VI SEO-Конференция Казань 2015, Иннополис Секция Mobile
VI SEO-Конференция Казань 2015, Иннополис Секция SEO
Сертификат спикеру конференции по PR
Сертификат по эмоциональному интеллекту, 5.03.2018
Сертификат по критическому мышлению и принятию решений, 5.03.2018
Сертификат по максимизации личной эффективности, 5.03.2018
Сертификат по навыкам публичных выступлений, 25.03.2018
Сертификат по деловым коммуникациям, 11.03.2018
Сертификат по тайм-менеджменту, 18.03.2018
Сертификат по личному брендингу, 30.03.2018
Таргетированная реклама в Facebook и Instagram
Сертификат по email-маркетингу 2018
таргетированная реклама в фейсбук и инстаграм
Сертификат о прохожденийй курсов английского, уровень advanced
Благодарственное письмо
Бизнес-степень "Мастер делового администрирования" (MBA)
диплом ментора
previous arrow
next arrow
previous arrownext arrow
Slider
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання