SEO-просування в соціальних мережах

Відправимо матеріал вам на EMail:


    Время чтения: 6 мин.

    При розвитку бізнесу в онлайні реклама відіграє таку ж важливу роль, як і якість контенту. Соціальні мережі на даний момент – основний інструмент просування. Допомагає заявити про себе і зібрати ком’юніті зацікавлених клієнтів. SEO-оптимізація в соціальних мережах допоможе масштабувати бізнес швидко і з мінімальними витратами.

    Що таке SEO-оптимізація в соцмережах

    Контент в соціальних мережах також індексується пошуковими системами Google і Яндекс, як і звичайні сайти. Тому великі бренди активно розвивають сторінки і блоги, залучаючи нових підписників і збільшуючи масштаб компанії.

    SEO-оптимізація соціальних мереж – це створення контенту, корисного і цікавого для підписників, а також таких, що відповідають вимогам пошукових машин. У соцмереж є власні алгоритми, які, при постійному оновленні даних, показують читачам актуальну і цікаву інформацію.

    В чому полягає завдання оптимізації соціальних мереж:

    • підвищення посилальної популярності за рахунок корисного контенту – включення розділу з блогом в структуру сайту;
    • залучення вхідних посилань;
    • забезпечення поширення та експорту контенту з посиланнями на першоджерело – додавання аудіо- та відеофайлів на спеціалізовані сторінки разом з описом сайту компанії.

    Оптимізація сайту під соціальні мережі отримало назву SMO (social media optimization). Це ще й спосіб об’єднати інформацію на сайті та сторінці в співтоваристві: вбудувати коментування, форми голосування, віджети та ін. Бренди, вже ведуть соцмережі, нерідко користуються послугами SMM-менеджерів для складання контенту і просування. Але це допоможе тільки в масштабах співтовариства, а для того, щоб сторінка була видна в пошуку, необхідно підключити додаткові способи.

    Відмінності SEO та SMM:

    SEOSMM
    Направлено на оптимізацію сайту під вимоги пошукових системЗалучення клієнтів через їх болі і потреби
    Направлено на підняття сайту в топі видачі пошуковикаСтворення зацікавленого ком’юніті навколо бренду для підвищення продажів
    Копірайтери пишуть тексти з ключовими входженнями, підвищується юзабіліті сторінкиФахівці курують спільноти, створюють контент-план, налаштовують таргет
    Робота з вимогами пошукових систем і людьмиРобота з людською психікою і потребами

    Чому важливо просуватися в соціальних мережах

    СММ Банда

    Інтернет переповнений інформацією, і той, хто подає її в більшому обсязі і кращому вигляді, лідирує на ринку товарів і послуг. Ваша компанія може бути кращою в своєму роді, але це не має сенсу, якщо потенційній аудиторії про неї не відомо. Просування в соціальних мережах за допомогою активної сторінки допомагає майбутнім клієнтам дізнатися про ваш бренд.

    Яку користь принесе соціальна мережа сайту:

    • збільшення припливу зацікавлених користувачів;
    • можливість краще проаналізувати потреби аудиторії, щоб підкоригувати продукт під її запити;
    • постійна підтримка зв’язку з клієнтами в соціальних мережах;
    • в разі аварійної ситуації на сайті соцмережа візьме на себе навантаження і ручну обробку замовлень;
    • інструмент для оповіщення клієнтів про нові пропозиції, акції та знижки;
    • для підвищення конверсії користувачі можуть проходити реєстрацію на сайті, використовуючи свій акаунт;
    • для підвищення активності відвідувачі будуть коментувати матеріали сторінки, залишати коментарі та спілкуватися один з одним.

    Зараз оптимально просуватися через Instagram, Facebook, Twitter, Вконтакті і YouTube.

    Які особливості соціальних мереж можна використовувати під час просування:

    1. ВКонтакті – популярна соціальна мережа Рунета, що має основну контрольну вагу. Так як користувачі часто переходять за посиланнями з публікацій в співтоваристві, розміщення їх в тексті допоможе додати трафік сайту. Розширені рекламні можливості (таргет, конкурси та розіграші, рекламні пости) дозволяють активно набирати нову аудиторію.
    2. Twitter. Пошукові системи активно просувають цю соціальну мережу в топі видачі, але акаунт повинен мати популярність серед підписників. Враховуються лайки, коментарі, ретвіти, тому, якщо аудиторія буде накручена, сайт просунути не вийде.
    3. Facebook. На даний момент алгоритм SEO-просування в цій соцмережі не до кінця вивчений, так як посилання ховаються під атрибутом «nofollow». Але фахівці зазначають, що сторінки з великою кількістю репостів і лайків підвищують значимість сайту у пошукових роботів. У Фейсбуці можна лайкати не тільки публікації, а й саму сторінку, що теж підвищить сайт в топі видачі.
    4. Instagram – соціальна мережа, що має десятки тисяч платоспроможних клієнтів. Якщо ви знайдете свою лояльну аудиторію, її можна перетворити в постійних клієнтів.
    5. YouTube. Підходить для тих, хто приділяє увагу візуальній складовій і робить упор на креатив. У відеороликах можна давати корисні поради, приклади поводження з товаром вашої фірми. Користувачі будуть шукати відео за запитом, знаходячи ваш канал і, як наслідок – сайт.

    Етапи налаштування соціального SEO

    1. Назва сторінки.

    Крім імені бренду має коротко відображати суть продукту, допомагати користувачеві знайти товар або послугу. Використовуйте запити, що відображають рід вашої діяльності. Для пошуку аудиторії за географічним розташуванням можна вказати в назві місто.

    2. Опис спільноти.

    Має включати ключові слова для того, щоб пошукова система могла знайти і підняти сторінку в топі видачі. Але не можна складати опис з одних тільки ключових слів – аудиторія не зможе прочитати текст, а пошукові роботи будуть вважати його спамом.

    3. Наповнення контентом.

    Тексти також повинні включати ключові запити, переважно – в розведеному вигляді. Важливо враховувати якість публікацій і періодичність розміщення. Необхідно проявляти активність щодня, щоб аудиторія вас не втрачала, але і не робити десятки постів в день, щоб не заблокували сторінку за підозрілу активність.

    4. Якість коментарів.

    Слідкуйте за тим, яку активність проявляють підписники: в співтоваристві важливо підтримувати приємну і живу атмосферу, уникаючи агресії. Ненормативну лексику і спам потрібно відразу видаляти, щоб не розпалювати ворожість між аудиторією та компанією.

    Коментарі та публікації змінюються і оновлюються щодня, і пошукові системи не завжди встигають їх вчасно обробляти, індексувати. Постійними залишаються назва і опис, тому необхідно зробити їх видимими для пошукових систем і інформативними для користувачів.

    Які інструменти і сервіси допоможуть при веденні сторінки і створенні контенту:

    • Serpstat. Сервіс для підбору ключових слів і фраз. Показує статистику запитів, інструменти автоматично безкоштовно підбирають слова, які визначають тематику, які можна використовувати для складання опису і текстів публікацій.
    • Amplifr. Програма для відкладеного постінгу. Заздалегідь написані тексти можна опублікувати в будь-який з прив’язаних соціальних мереж. Також пропонує аналітику акаунту.
    • Socialrank. Сервіс для аналізу підписників в Twitter і Instagram. Ранжирує відвідувачів за статтю, віком, територіальним розташуванням. Окрема функція дозволяє виявити найактивніших підписників.
    • Piktochart. Сервіс, що дозволяє подати складну інформацію в доступному вигляді. Один з кращих інструментів для створення інфографіки.

    Piktochart

    Переваги професійної розкрутки в соцмережах

    Вище була представлена тільки загальна інформація про просування через соціальні мережі. Для ефективної роботи нативної рекламної кампанії необхідно безперервно стежити за трендами ринку не тільки в обраній ніші, але і в онлайн-індустрії в цілому.

    Чому для просування сайту в соціальних мережах за допомогою SEO потрібні фахівці:

    • проводиться повний аналіз ринку і акаунтів конкурентів, виявляються працюючі інструменти розкрутки;
    • робота з найпопулярнішими соціальними мережами, розробка контенту для них: написання оптимізованих текстів, проведення розіграшів;
    • підвищення авторитетності і впізнаваності компанії в короткі терміни.

    Розвинений особистий бренд, прив’язаний до сайту магазину, відкриває нові можливості: багаторазове збільшення прибутку, розширення виробництва, можливість виходу на світовий ринок і співпраці з відомими компаніями.

    Команда маркетологів, копірайтерів, SEO- і SMM-менеджерів допоможе вам створити або розкрутити сайт через будь-яку популярну соціальну мережу. Для швидкого досягнення мети краще зайнятися розвитком відразу декількох платформ. Вам не доведеться вчитися шукати ключові слова, складати SEO-тексти, залучати аудиторію – команда наших професіоналів інтернет-просування зробить це за вас!

    Головні висновки:

    1. SEO-оптимізація в соцмережах – інструмент просування, що дозволяє сторінці бренду працювати разом з сайтом.
    2. Для активної роботи в інтернеті потрібно мати і якісну веб-платформу, і активну сторінку в соцмережі зі справжніми підписниками.
    3. Вибудовувати контент-план спільноти потрібно з урахуванням вимоги соцмережі, щоб не бути заблокованим за порушення правил.
    4. Щоб охопити найширшу аудиторію, краще розвивати відразу декілька платформ. Так ви зможете значно збільшити трафік завдяки всебічному притоку відвідувачів.
    5. Для ефективної SEO-оптимізації сайту потрібно користуватися сервісами зі складання ключових слів і тонко впроваджувати їх в тексти публікацій.

    Якщо ви до цих пір не почали розвивати соціальні мережі для підняття сайту в топі видачі, саме час підключити цей інструмент. Наша команда допоможе скласти якісний контент-план, що привертає користувачів, збільшує перегляди і впізнаваність бренду!

    5/5 - (1 голос)