Підвищення довіри
Збільшення трафіку
Збільшення продажів
Монетизація контенту

Просування в Яндекс Дзен

Попри те, що багато постійних читачів відзначають деякі проблеми з логікою і зрозумілістю алгоритму, існує ряд перевірених інструментів для роботи з Yandex Zen.

Основним завданням при просуванні будь-якого бренду є якомога частіше потрапляння в стрічку цільової аудиторії. Після підписки на канал читач зможе бачити всі раніше опубліковані пости. І чим частіше підписники вашого блогу будуть лайкати або коментувати публікації, тим лояльніше до нього буде відноситься алгоритм Яндекса.

Починати розкрутку блога слід з оптимізації його основних розділів – «Про канал» і «Посилання». Текст, який висвітлює спрямованість і цілі каналу повинен бути якісно написаний і обов’язково унікальний. Слід приділити увагу і назві, – бажано, щоб в неї входили слова, що безпосередньо вказують на тематику проекту.

Після підключення монетизації можна буде отримати посилання на канал, щоб задіяти в подальшому просуванні інші майданчики, на яких представлений ваш бренд – Youtube, Telegram, групу ВК або Фейсбук. Відповідно, на каналі Yandex Zen можна буде розмістити активні посилання з інших ресурсів, на яких збирається зацікавлена ​​аудиторія.

Просування на Яндекс Дзен і розкрутка статей

Причин залучати трафік з цієї новинної платформи досить багато – варто лише оцінити основні цифри:

  • активно працює понад 20 млн каналів;
  • в середньому користувач проводить на Яндекс Дзен від пів години до години;
  • щодня погортати стрічку заходять понад 10 млн відвідувачів;
  • близько 70% російських користувачів приходять з Москви та Санкт-Петербурга;
  • близько половини сумарного трафіку припадає на мобільні пристрої.

Активність кожного каналу аналізується метрикою Yandex Zen, яка відстежує такі ключові показники, як загальна кількість підписників, відвідуваність сторінок, покази в стрічці, оцінки від користувачів (лайки або дізлайки) та ін. Результат представляється в цифровому вигляді, підсумовується і заноситься в «Карму» (її максимальний розмір – 100 балів). Чим більше буде оцінка каналу вашого бренду, тим лояльніше до нього буде ставитися алгоритм майданчика.

Найбільш дієві способи підвищити «Карму», щоб ефективно просувати канал на Яндекс Дзен, – публікація якісного і релевантного контенту, актуальних оглядів, цікавих роликів і постів.

Щоб поліпшувалася репутація, а разом з нею – зростали позиції каналу в пошуковій видачі Яндекс, багато відомих брендів користуються допомогою досвідчених маркетологів. Професійне кураторство дасть можливість розширити коло потенційних читачів блогу, аналізувати статистичні показники та вживати необхідні для розвитку сторінки дії.

Роль Яндекс Дзен в просуванні бренду

Комплексне просування каналу на Яндекс Дзен містить:

  • збільшення кількості підписників;
  • регулярну публікацію нових статей;
  • збільшення кількості лайків і коментарів до публікацій;
  • підвищення основних п’яти показників «Карми».

Основний вплив на просування каналу надає поступове зростання 5 складових «Карми». За кожен з цих параметрів можна отримати максимальні 20 балів, і комплексна розкрутка блогу буде полягати в опрацюванні таких напрямків:

  1. Якість публікацій. До найбільш релевантного контенту алгоритм Дзен відносить цінні матеріали, які отримали позитивні відгуки від користувачів. Тобто основними критеріями оригінальності є складність інформації, що розкривається, і інтерес читачів. Це залежить від того, чи дочитують текст до кінця, наскільки активно ставлять лайки, репости та коментують, а також підписуються в результаті на канал. Тому вам не обійтися без талановитих і досвідчених авторів, які будуть створювати унікальний контент.
  2. Впливовість. Якщо посилання на пости з вашого каналу регулярно з’являються на інших сторінках в Дзен або в інших соціальних мережах, алгоритм нарахує блогу максимальні бали. Дієві способи підвищити впливовість – публікувати добірки ваших статей з Yandex Zen на інших платформах і сервісах. А також просити своїх підписників ділитися посиланнями на статті з блогу у своїх соціальних мережах і на сторінках друзів.
  3. Залучення читачів. Тут на перше місце виходить якість контенту, регулярність публікацій і налагоджений контакт з цільовою аудиторією. Під статтями в блозі можна розміщувати заклики для підписників, щоб вони читали інші добірки на тему і не забували залишати коментарі. Не варто нехтувати й графічною складовою – вставляйте оригінальні фото і відео в усі матеріали, що публікуються.
  4. Оригінальність. Яндекс Дзен стимулює розвиток унікальних каналів, які не женуться за мейнстрімом в публікаціях, по колу смакуючи найбільш обговорювані на ТБ і в блогах політичні та культурні теми. Зробіть свій канал різнобічним і завжди розміщуйте унікальний контент, щоб отримати максимум балів за цим показником.
  5. Розвиток. Алгоритм майданчика стежить за регулярністю появи на вашому каналі нової інформації та коментарів. Тому, як і для багатьох інших джерел залучення трафіку, для вашого каналу Yandex Zen в першу чергу буде важливим постійність.

Грамотне просування в Яндекс Дзен бренду чи сайту забезпечить постійне зростання аудиторії, буде стимулювати її активність і перетворить багатьох підписників в постійних покупців товарів і послуг. Аналізуючи показники залученості користувачів і підвищуючи вплив публікованих текстів, можна значно підвищити лояльність до бізнес-проекту.

Придумуйте оригінальні назви для своїх публікацій, не забувайте вставляти в статті унікальні фото та відеоматеріали, і обов’язково приділіть увагу зовнішнім посиланням. Грамотно організована внутрішня перелінковка, взаємний постинг і PR у інших блогерів дозволять максимально розширити охоплення вашого каналу і підвищити його впливовість.

Збільшення Числа Клієнтів і Монетизація Контенту. Дізнайтеся ЯкОтримати Консультацію
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Залишити заявку