Максимально точне охоплення аудиторії
Нативний формат
Розширена аналітика
Живі підписчики

SMM просування Вконтакті

Не варто недооцінювати всі можливості однієї з перших російськомовних соцмереж, вважаючи, що її користувачі – суцільно молодь, яка не має відношення до бізнесу. Досвід багатьох маркетологів показує, що створення і просування груп Вконтакті дозволяє знайти для свого товару або послуги потужний рекламний канал. Залишається лише зрозуміти, як з найменшими витратами популяризувати свій бізнес у багатомільйонної аудиторії.

Переваги просування в ВК - ціна успіху

Статистика показує, що у 2020 році за охопленням і залученості ВК програє тільки потужній контент-платформі YouTube. Користувачі можуть проводити у віртуальному середовищі спілкування від декількох хвилин до годин, спілкуючись один з одним і читаючи свіжі новини.

Перспективи, які можуть залучити бізнес у VK:

  • простота інтерфейсу і доступність соціальної мережі;
  • можливість отримати безкоштовний майданчик для просування своїх товарів або послуг;
  • залученість в перегляд контенту всіх верств населення всіх вікових груп;
  • простота організації конкурсів, завантаження відеороликів, розміщення нових постів;
  • легкість управління групою підписників;
  • доступність інструментів вірусного маркетингу – масової розсилки та ін.

План робіт по просуванню Вконтакті

Перш ніж робити які-небудь дії в сучасному бізнес-середовищі, необхідно скористатися даними аналітики та ознайомитися з успіхами конкурентів. Просування може перетворитися на потужний інструмент, якщо грамотно розробити стратегію на підставі отриманих статистичних даних.

Першим кроком є створення групи, після чого можна приступити до складання контент-плану. Залежно від періодичності необхідних публікацій проводиться постинг, паралельно запускається таргетована реклама, щоб заявити про себе максимальній кількості користувачів.

Не менш важливим параметром, за яким необхідно постійно стежити, є статистика групи. В рамках просування спільноти Вконтакті аналізуються такі показники:

  • охоплення аудиторії;
  • кількість підписників;
  • зростання відсотка продажів;
  • збільшення кількості переходів на корпоративний сайт;
  • число коментарів до постів і лайків.

Для якого бізнесу підходить

Компетентний аналіз специфіки проекту дає можливість створити паблік з урахуванням сучасних запитів і трендів. SMM просування В Контакті підходить для більшості компаній представників малого та середнього бізнесу та ефективно працює в таких нішах:

  • надання послуг – салони краси, івент-агентства, туристичні фірми, косметологи, стоматологічні центри, медичні клініки, маркетингові агентства, автомобільні сервіси, юридичні компанії;
  • особистісний ріст – проведення тренінгів, психологічні консультації та семінари;
  • реалізація товарів – кондитерських виробів, хендмейд, продукції для дітей та тварин, взуття, спортивного приладдя, одягу, ювелірних прикрас, об’єктів нерухомості, мобільної техніки, косметики;
  • робота з фахівцями – адвокатами, бізнес-консультантами, художниками, ведучими заходів, фотографами та дизайнерами, спортивними тренерами, психологами та ін.

Що дає розкрутка групи в Вконтакті

Грамотне налаштування таргетованої реклами збільшує кількість цільових переглядів пабліку, підвищує впізнаваність бренду, відкриває канали залучення відвідувачів з інших спільнот.

Організація конкурсів збільшує лояльність цільової аудиторії до бренду, виявляє активних користувачів, яких можна залучити в воронку продажів. Збільшення активності на сторінці, своєю чергою, підвищує пошукові позиції сайту і кількість відвідувань.

Співпраця з популярними блогерами та інфлюенсерами додатково сприяє просуванню ваших товарів або послуг, залучаючи відвідувачів зі сторонніх ресурсів. У міру природної накрутки показників зовнішнього і внутрішнього трафіку група поступово піднімається в ТОП. А це вже – прямий шлях до досягнення поставленої бізнес-мети.

Отримайте безкоштовну консультацію!

Експерти MAVR завжди готові проконсультувати Вас з питань розвитку Вашого бізнесу в Інтернеті!

Вартість просування Вконтакті

Бюджет розкрутки будь-якого проекту залежить від його специфіки, конкурентних особливостей ніші, цілей і термінів їх досягнення. Середні розцінки на платні послуги професіоналів стартують з позначки 100 доларів. При цьому ви можете купити «повний пакет» (від створення сторінки в ВК з нуля до постійного адміністрування) або зробити замовлення на проведення таргетованої рекламної кампанії або конкурсу.

Можна намагатися робити весь обсяг робіт самостійно, але такий спосіб – свідомо малоефективний, бо потребує експертного досвіду в декількох сферах, періодичного аналізу ситуації та генерування унікального медіа-контенту.

Чому варто замовити просування Вконтакті?

Якщо ви серйозно вирішили завоювати обраний сегмент ринку і довели серйозність намірів, звернувшись в маркетингове агентство, такий підхід відкриє найширші перспективи для вашого бізнесу.

Ви зможете ефективно взаємодіяти як з постійними, так і з потенційними клієнтами, використовуючи повірені маркетингові інструменти. Конверсія від залучення відвідувачів з соцмережі може постійно зростати, збільшуючи обсяги продажів товарів або послуг.

Максимально Точне Охоплення Цільової Аудиторії, Збільшення Конверсії. Дізнайтеся ЯкДізнатися Як Зараз
Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Залишити заявку