Максимально точне охоплення аудиторії
Нативний формат
Розширена аналітика
Живі підписчики
SMM просування Вконтакті
Не варто недооцінювати всі можливості однієї з перших російськомовних соцмереж, вважаючи, що її користувачі – суцільно молодь, яка не має відношення до бізнесу. Досвід багатьох маркетологів показує, що створення і просування груп Вконтакті дозволяє знайти для свого товару або послуги потужний рекламний канал. Залишається лише зрозуміти, як з найменшими витратами популяризувати свій бізнес у багатомільйонної аудиторії.
Переваги просування в ВК - ціна успіху
Статистика показує, що у 2020 році за охопленням і залученості ВК програє тільки потужній контент-платформі YouTube. Користувачі можуть проводити у віртуальному середовищі спілкування від декількох хвилин до годин, спілкуючись один з одним і читаючи свіжі новини.
Перспективи, які можуть залучити бізнес у VK:
- простота інтерфейсу і доступність соціальної мережі;
- можливість отримати безкоштовний майданчик для просування своїх товарів або послуг;
- залученість в перегляд контенту всіх верств населення всіх вікових груп;
- простота організації конкурсів, завантаження відеороликів, розміщення нових постів;
- легкість управління групою підписників;
- доступність інструментів вірусного маркетингу – масової розсилки та ін.
Наші Клієнти
Нам довіряють сотні Клієнтів! І Ви можете довірити нам розвиток Вашого бізнесу
План робіт по просуванню Вконтакті
Перш ніж робити які-небудь дії в сучасному бізнес-середовищі, необхідно скористатися даними аналітики та ознайомитися з успіхами конкурентів. Просування може перетворитися на потужний інструмент, якщо грамотно розробити стратегію на підставі отриманих статистичних даних.
Першим кроком є створення групи, після чого можна приступити до складання контент-плану. Залежно від періодичності необхідних публікацій проводиться постинг, паралельно запускається таргетована реклама, щоб заявити про себе максимальній кількості користувачів.
Не менш важливим параметром, за яким необхідно постійно стежити, є статистика групи. В рамках просування спільноти Вконтакті аналізуються такі показники:
- охоплення аудиторії;
- кількість підписників;
- зростання відсотка продажів;
- збільшення кількості переходів на корпоративний сайт;
- число коментарів до постів і лайків.
Для якого бізнесу підходить
Компетентний аналіз специфіки проекту дає можливість створити паблік з урахуванням сучасних запитів і трендів. SMM просування В Контакті підходить для більшості компаній представників малого та середнього бізнесу та ефективно працює в таких нішах:
- надання послуг – салони краси, івент-агентства, туристичні фірми, косметологи, стоматологічні центри, медичні клініки, маркетингові агентства, автомобільні сервіси, юридичні компанії;
- особистісний ріст – проведення тренінгів, психологічні консультації та семінари;
- реалізація товарів – кондитерських виробів, хендмейд, продукції для дітей та тварин, взуття, спортивного приладдя, одягу, ювелірних прикрас, об’єктів нерухомості, мобільної техніки, косметики;
- робота з фахівцями – адвокатами, бізнес-консультантами, художниками, ведучими заходів, фотографами та дизайнерами, спортивними тренерами, психологами та ін.
Що дає розкрутка групи в Вконтакті
Грамотне налаштування таргетованої реклами збільшує кількість цільових переглядів пабліку, підвищує впізнаваність бренду, відкриває канали залучення відвідувачів з інших спільнот.
Організація конкурсів збільшує лояльність цільової аудиторії до бренду, виявляє активних користувачів, яких можна залучити в воронку продажів. Збільшення активності на сторінці, своєю чергою, підвищує пошукові позиції сайту і кількість відвідувань.
Співпраця з популярними блогерами та інфлюенсерами додатково сприяє просуванню ваших товарів або послуг, залучаючи відвідувачів зі сторонніх ресурсів. У міру природної накрутки показників зовнішнього і внутрішнього трафіку група поступово піднімається в ТОП. А це вже – прямий шлях до досягнення поставленої бізнес-мети.
Отримайте безкоштовну консультацію!
Експерти MAVR завжди готові проконсультувати Вас з питань розвитку Вашого бізнесу в Інтернеті!
Вартість просування Вконтакті
Бюджет розкрутки будь-якого проекту залежить від його специфіки, конкурентних особливостей ніші, цілей і термінів їх досягнення. Середні розцінки на платні послуги професіоналів стартують з позначки 100 доларів. При цьому ви можете купити «повний пакет» (від створення сторінки в ВК з нуля до постійного адміністрування) або зробити замовлення на проведення таргетованої рекламної кампанії або конкурсу.
Можна намагатися робити весь обсяг робіт самостійно, але такий спосіб – свідомо малоефективний, бо потребує експертного досвіду в декількох сферах, періодичного аналізу ситуації та генерування унікального медіа-контенту.
Чому варто замовити просування Вконтакті?
Якщо ви серйозно вирішили завоювати обраний сегмент ринку і довели серйозність намірів, звернувшись в маркетингове агентство, такий підхід відкриє найширші перспективи для вашого бізнесу.
Ви зможете ефективно взаємодіяти як з постійними, так і з потенційними клієнтами, використовуючи повірені маркетингові інструменти. Конверсія від залучення відвідувачів з соцмережі може постійно зростати, збільшуючи обсяги продажів товарів або послуг.
Портфоліо по SMM