Просування в Яндекс.Дзен: кейси з SEO-оптимізації та виходу на монетизацію

У цьому кейсі розглянемо два різних проекти з різних сторін для того, щоб показати можливості Яндекс.Дзен багатогранно.

Кейс 1. Просування в пошукових системах (SEO) маркетингового агентства МАВР за допомогою Яндекс.Дзен.

Ми в цілому завжди тестуємо всі новинки, які пропонує ринок, якісь вистрілюють, якісь ні. Раніше ми вже писали про стратегію просування каналу Яндекс.Дзен від МАВР. На цьому зупинятися не будемо. Розглянемо докладніше, як використовувався Дзен-канал для нарощування посилальної маси та збільшення трафіку на корпоративний сайт МАВР.

Завдання: збільшення органічного трафіку в Google.com.ua

Особливості проекту

У компанії вже є корпоративний блог, який ведеться двома мовами, а також особистий блог керівника компанії Владислави Рикової про маркетинг. Вести додатково ще один блог з метою вхідного і контент-маркетингу не стояла. Навіть навпаки, потрібно було з мінімальними затратами просунути проект.

Етапи робіт

Крок 1. Були проаналізовані всі статті, які раніше публікувалися в особистому блозі Владислави Рикової з метою виявити «зомбі»-сторінки. Тобто ті, які не приносять трафік з пошукових систем. Оскільки блогу 8 років, таких публікацій виявилося більш ніж достатньо для проведення експерименту.

Крок 2. Видалення зомбі-сторінок з блогу Vlada-Rykova.com і планування публікацій в Яндекс.Дзен (для оптимізації витрат часу, робили це відразу гуртом, з щоденним плануванням через функціонал Редактора Дзен).

Зверніть увагу, що при плануванні статей, враховувалася відразу нова перелинковка. Тобто ми використовували анкорні посилання всередині публікацій з посиланням на корпоративний блог МАВР.

Приклад: в статті «Просування в соціальних мережах: сайту, бренду, товару. Розкрутка груп через соціальні мережі» використовуються такі вихідні посилання:

  • анкор «SMM», «просування за допомогою SMM» на сторінку https://mavr.ua/uslugi/smm-prodvisheniye/
  • анкор «таргетовану рекламу» на сторінку https://mavr.ua/targetirovannaya-reklama-v-socialnyx-setyax/

Попри те, що посилання публікуються в «nofollow», все ж надамо Google самому вирішувати, чи враховувати ці лінки в ранжируванні чи ні.

Крок 3. Пушимо статті в соцмережах, розсилці.

Крок 4. Стежимо за тенденцією, чекаємо наслідків, робимо висновки.

Результати

  1. Зомбі-сторінки, які НЕ приносили трафіку з пошукових систем в блозі Vlada-Rykova.com, прекрасно ранжуються і приносять трафік в Яндекс.Дзен.

Трафик из поисковых систем за полгода, растет БЕЗ публикаций новых статей и каких-либо других SEO-манипуляцийТрафік з пошукових систем за пів року, зростає БЕЗ публікації нових статей і будь-яких інших SEO-маніпуляцій.

Ключевые слова, по которым были последние переходы в Дзен.

Ключові слова, за якими були останні переходи в Дзен.

  1. Позиції сайту mavr.ua

Ми не можемо 100% стверджувати, що саме завдяки зовнішнім посиланням з Яндекс.Дзен підвищилися позиції сайту, але це є одним з факторів!

позиции в Google.com.ua

Позиції в Google.com.ua

  1. Трафік з Яндекс.Дзен на МАВР

Трафик с Яндекс.Дзен на МАВР

При тому, що з жовтня Дзен не ведеться, трафік ми все одно отримуємо.

Кейс 2. Виведення на монетизацію авторського Дзен-каналу про футбол

Завдання: виведення на монетизацію каналу про футбол після зняття санкцій за неунікальний контент.

Особливості проекту

До нас звернувся автор каналу Яндекс.Дзен «Бей-беги», тому що зіткнувся з проблемою виходу з-під санкцій за неунікальний контент, а також дуже конкурентною ніші для виходу на монетизацію.

Етапи робіт

Крок 1. Ми звичайно ж написали в техпідтримку Дзена, що особливо не прояснило ситуацію з санкціями. Тому було прийнято рішення повністю видалити весь контент з каналу, крім унікальних, авторських відео.

Крок 2. Ми написали 3 нові статті, дочекалися поновлення карми й вуаля … санкції зняті.

Крок 3. Найскладніше було – це підбір тем таким чином, щоб статті закрили такі завдання:

  • задовольнити інтерес читачів;
  • спонукати коментувати, лайкати, ділитися в соціальних мережах;
  • максимально довго утримати користувача на поточній статті та каналі.

І перша ж стаття, яка «зайшла» аудиторії – «25 кращих клубів Ліги Чемпіонів»: 4,8 тис. дочитувань, загальний час перегляду 11 714 хв., 55 коментаря.

Крок 4. Вихід на монетизацію, період 17-23 серпня (1 тиждень)

І ще публікації, які «витягли» канал на монетизацію:

Висновки

Канал на Яндекс Дзен можна розглядати як з точки зору заробітку на своєму контенті, як в кейсі 2, так і з точки зору просування своїх проектів з метою продажу товарів або послуг, як в кейсі 1.

Хочете також? Зробіть замовлення на наші послуги

Email для попереднього замовлення *

Телефон

Є питання? Не відкладайте, отримаєте відповідь прямо зараз Задати питання
Про проект
  • Дата: 05.11.2020
  • Категорія: SEO
Хочете також?

Email для попереднього замовлення *

Телефон