Кейс з SMM та таргетированної реклами ТЦ «Меблеве місто»
Інформація про клієнта: великий торговий центр в Бєлгороді, на території якого розміщені магазини виробників меблів.
Характеристика і портрет ЦА: жінки і чоловіки у віці 25-45 років.
Географічне положення: Росія, Бєлгород.
Економічні: рівень доходу: середній.
Завдання:
- підвищення впізнаваності бренду;
- залучення трафіку в офлайн точку;
- стимулювання продажів і збільшення середнього чека (це завдання ми вирішуємо за допомогою конкурсу).
Що зробили:
- Розробили та впровадили комплексну SMM-стратегію.
- Продумали механіку активації і запустили масштабний конкурс з розіграшем автомобіля.
- запустили таргетовану рекламу.
Більш детально про реалізацію завдань читайте далі.
Розробка і впровадження SMM-стратегії
Просування бренду торгового центру в соцмережах починали з нуля.
Для даного проекту ми вибрали 3 соцмережі ВКонтакті, Instagram і Facebook. З урахуванням особливостей користувачів, було прийнято рішення для ВКонтакту і Instagram писати унікальні пости, а в Facebook дублювати записи з ВК.
Для досягнення мети впізнаваності бренду потрібно було налагоджувати комунікації зі своїми передплатниками. Тому перед нами стояло завдання писати не тільки продають, але ще розважальні і корисні пости. В результаті чого ми виділили і впровадили 4 рубрики:
- тематичні відео – #mebelgorod_видео;
- розважальний контент (цитати, гумор) – #mebelgorod_досуг;
- навчальний (поради і рекомендації) – #mebelgorod_советы;
- комерційні пости – #mebelgorod.
Конкурс з розіграшем автомобіля
У міру наповнення майданчиків контентом і збільшення кількості передплатників ми почали замислюватися над проведенням розіграшу. Приз повинен був бути цінним, а механіка конкурсу сприятиме зростанню продажів і збільшення середнього чека.
В якості призу був обраний автомобіль «Datsun ON-DO TRUST». А щоб стати претендентом на перемогу користувачам потрібно було виконати 3 умови:
- Здійснити покупку в ТЦ з 03 січня по 20 грудня 2018 року на загальну суму від 15 000 рублів.
- Зареєструвати купон (чек) в особистому кабінеті на офіційному сайті.
- Вступити в офіційну групу торгового центру ВКонтакті.
Щомісяця ми публікували пост, інформує про конкурс і запускали таргетовану рекламу (про це нижче).
Для того, щоб клієнтам було простіше реєструвати свої чеки ми записали навчальне відео, в якому наочно видно, як завести особистий кабінет, де і як саме потрібно реєструвати чек.
Запуск таргетированной реклами
Ні для кого не секрет, що соцмережі безжально ріжуть органічні охоплення, тому на етапі планування конкурсу ми розуміли необхідність платних інструментів просування.
Таргетовану рекламу наша команда тестово запускала у ВКонтакті та Instagram. За рахунок ГЕО цільової аудиторії краще показники ми отримали в ВК, тому в подальшому акцент був зміщений на цю соцмережу.
З урахуванням того, що пост носив інформаційний характер і основна мета була охопити якомога більше користувачів з реклами в ВКонтакті ми отримали наступні результати:
- Охоплення – 36 175;
- Лайки – 113;
- Репосты – 34;
- Коментарі – 18.
Крім цього, для підвищення впізнаваності бренду ми промоутувати професійне відео зняте в торговому центрі.
В результаті комплексного просування ми отримали за 6 міс.:
- 1 794 учасників групи ВКонтакті;
- 2 946 відвідувачів в Instagram;
- 1 709 відвідувачів в Facebook.
Підсумок за результатами роботи
Робота над впізнаваністю бренду процес довгостроковий, але з огляду на те, що просування починалося з нуля, ми можемо говорити тільки про початкові результати.
Підводячи підсумки можна відзначити, що мало використовувати тільки безкоштовні методи просування, або тільки таргетовану рекламу – обов’язково потрібен комплексний підхід.
P.S. Кому дістався автомобіль, дивіться у відео 🙂